Странице

_____________________UMIŠLjENA RAZMIŠLjANjA JEDNOG ZAMIŠLjENOG NAMĆORA___________________

недеља, 5. август 2012.

Gde si sad Volođa da vidiš ovo....



            Formirala se vlada. A i skupština. A i ministri.... neko za koridor deset, neko za koridor jedanaest. Uvek sam bio slab sa geografijom, pa sam tražio taj koridor jedanaest.... svugde po mapi.... jebi ga.... ne mogu da ga nađem. Moj problem! Ko mi je kriv?! Nije to ni važno. Važno je da smo dobili potpuno novu Vladu, sa potpuno novim ljudima.... neokaljanim, poštenim, časnim, koji nikada pre nisu učestvovali u vlasti, ali im je materija iz kojekakvih izvora poznata. Valjda su im preneli nešto ovi iz prethodnih vlasti. Sve sem nepoštenja, naravno! Dobro.... ima po koji čovek i iz starog mandata, ali srećom sve na nevažnim funkcijama. One najvažnije, poput MUP ili Finansija su uzeli novi ljudi.... mladi, jaki, pametni, sposobni i nadasve odlučni. Odlučni da se rasulu i neviđenom lopovluku stane na kraj. I to odmah. Danas. Iako je nedelja! Nema više ni subota ni nedelja ni praznika za te nove hrabre i odvažne momke, jer taj luksuz sebi ne mogu da dozvole. Ne verujem da će ići ni na more!? Kakvo more?! Pa ni ja nisam išao! I šta mi fali?! Čak sam jači i odlučniji nego ikada do sada.... il’ sam ipak malo ostario, pa sam se sad, uz sve te nove mlade ljude u vladi, okuražio.... prepun nade i optimizma dobio uzgon k’o 747 kada poleće. Ma nikada nisu bile važne godine, nego osećaj koji imaš u grudima.... tu u visini slezine, ali više ka sredini. Ili još malko gore.... ma dobro.... tu je negde. Gledam godišta svih tih ljudi.... Jebote dočekao sam da Predsednik Vlade i Ministar Unutrašnjih Poslova bude mlađi od mene dve godine. E, sad.... dal’ to znači da sam ja mator, ili su funkcioneri sve mlađi i mlađi.... ko zna?! Biće ipak da su sve mlađi i mlađi na funkcijama. Tako i treba. Pravac sa fakulteta u političku stranku, kaljenje na brzinu u jednoj blic kampanji, i eto ti sposobnog a veoma mladog (pa samim tim i poštenog i časnog) političara. Eto.... i onaj što drži finansije.... moje godište! I uz sve to ljuti roker koji zna da odsvira i.... dal’ dve ili tri stvari od Atomskog skloništa. Kažu nikada nigde nije radio.... pa šta ima da radi.... pa ne idu u Vladu metalostrugari i pogonski električari! Tamo su neophodni pametni i knjiški ljudi.


            Uz sve to, imam osećaj da će ova Vlada da radi odlučno, odsečno, strogo ali pravedno. Eto.... već su počeli da najavljuju hapšenja čak i u svojim sopstvenim strankama (doduše ako za to bude potrebe). To! To je ono što nam snage daje.... „Gos’n predsedniče.... šta ćemo s ovim“?.... „Hapsi.... hapsi sve, majku im lopovsku....“ To će biti moto nove vlade, ubeđen sam u to. Kao da već gledam.... upadaju im u kuće.... a oni.... bunovni, u svilenim boksericama na štrafte ili sa britanskom zastavom.... Oni u fantomkama ih drmusaju i vuku.... žene im ciče i udaraju ove maskirne kuhinjskim krpama.... a oni (maskirni).... ni treptaj oka da vidiš! Izvode ih napolje na hladnoću (pretpostavljam da neće početi do oktobra, e sad.... ako ih baš usere miholjskoo leto.... jebiga), trpaju u marice, uskaču i oni za njima i uz sirene i svetla.... pravac MUP. Do tada će već biti formirano posebno odeljenje MUP sa sedištem negde izvan grada. U Beogradu recimo negde prema Grockoj.... pa kad im sudija Dred odšabači kaznu.... Požarevac je veoma blizu.... nema ni pola sata lagane vožnje. A za Novi Sad i Vojvodinu.... tu negde sa sremske strane.... u Kamenici, na primer.... bliže je Mitrovici. Mada, ne moraju oni svi u zatvor! Čak, to možda nije ni dobro. Imaju oni svoje kvalitete koji se daju iskoristiti i poslužiti društvu u celini. Ne mora im se ni suditi. Što bi? Dovedeš onog Hamovića.... na primer.... ne mora on, nego samo kao primer kažem.... Deder ti Hamoviću.... vrni 80% onog što si lapio, ostatak zadrži, a od sada radiš s državom na 20-80. 20% tebi, a ostalo državi. Pa se javi ponovo za jedno.... pet godina, da ponovo pretresemo tvoj slučaj.



            Pa onda onaj.... Mišković.... Dobro, ne može se reći da nije imao odskočnu dasku.... čak potiče i iz uticajne i bogate opančarske porodice u okolini Varvarina, jednog od najrazvijenijih krajeva bivše SFRJ (sa izuzetkom Surdulice kao najrazvijenije). Ali i pored toga ne možeš a da ne kažeš.... pa dokle Miškoviću?! Dokle brate mili?! Hapsi i njega!!.... Ti Miškoviću da vratiš 90% onoga što si poplevio.... i dalje ćeš ostati najbogatiji pa nećeš ništa ni primetiti.... baš ništa! I od sada ne uvoziš ti 80% svega što se uveze u ovu napaćenu zemlju, nego će to raditi i svi drugi uredno registrovani za eksport-import, a ti radiš kao i oni.... pod istim uslovima. Valjda je i Ministru finansija dosadilo da plaća „Milka“ čokoladu po ceni od 1,5 dinar po gramu težine iste te čokolade. „Toblerone“ ne smem ni da spominjem. Nisam video „Toblerone“ čokoladu u nečijoj korpi u samousluzi još od pre Milke Planinc i njenog „programa stabilizacije“. Jedino na pijaci! A deterdžente?!.... Pa to svi sipamo malom kafenom kašičicom u veš mašinu. Ja sam zbog toga i nabavio one već spominjane magnete za veš mašinu kojima ne treba prašak. Nekad bude malo bučno kad magnet otpadne sa bubnja prerano ali.... svakog prvog ja dobar dva džakčića „Ariela“.... od po 9 kila. Malo li je?!




            Tu je i onaj Beko. K’o ona „Beko“odela jebote. Taj mi dođe i leteći kolega.... mislim.... završio je saobraćaj, samo vazdušni, dok sam se ja držao majčice zemljice, a avione i sada volim samo na slici.... posebno uz onaj serijal na „Nacionalnoj Geografiji“ koji ne prestaje godinama pa ti ne daju mogućnost ni da zaboraviš da te leteće rbine i te kako lako padaju. Mada.... taj Beko, za razliku od mene, nije imao veze sa saobraćajem bilo koje vrste. A radio je baš svašta. E, i njemu da uzmeš 80% ne možeš pogrešiti. Možda i možeš?! Možda si mu malo uzeo?! Koliko god da mu država uzme neće vratiti sve! I kada bi mu uzela sve ne bi se namirila.... šta misliš koliko je potrošio u međuvremenu!?.... i to onako.... za džeparac! Sve u svemu, kandidata ima na pretek i čim vlada počne da radi kreće povraćaj.... Pitate se kako? Pa lako! Imaju čak i recept. I to razrađen. Mogu ga uzeti od „žutih“ koji jedva nekako spadoše s konja (neko im najzad preseče podvezni kaiš od sedla). Onda.... sećate se.... sećate se kad su onomad kao pravi desperadosi oteli „Metals Banku“ Ananiju Pavićeviću. Daleko od toga da je Ananije bio cveće, al’.... bilo je tada mnogo, mnogo više ne samo cvećki, već i korovčina. Uostalom, što od „Vojvođanske Banke“ nisu pravili neku „Razvojnu Banku Vojvodine“. E moj Ananije?! Sam si isko! Što si pravio tak’u zgradu a da se vidi iz Pajtićeve kancelarije (kabineta). Pa znao si da Bojan sem gologuzih dečaka voli i te stakleno-metalne grandiozne projekte. Šteta što nema jedan Bojan i u Beogradu pa da otme TV „Pink“ (sličnog arhitektonskog rešenja) i oslobodi nas dugogodišnjih patnji, a državi podari..... recimo novu zgradu Filharmonije.... da bar malo ispeglamo rezultat („Pink“ vodi 9:0). Ili možda da se setimo Karića? Uzeše mu što-šta, ali verujem da mobilnu telefoniju nikada neće prežaliti. Ubeđen sam da on od onda iz inata i ne koristi mobilne telefone. A lepo je to Mlađa posle uvaljao Norvežanima.... aaaa? Milijardu i po! Vidiš.... sve se može kad se hoće. Jedino.... ne znamo gde je završila ta milijarda i po.... Pa da! U državnoj kasi! Gde bi drugo i mogla da završi?!



I zato.... jaoooo, al’ će da pršti kad onaj mali debeli Mupovac i Predšjednik (ko je debeo?) zaređa po kućama?!.... Pa..... „Hapsi i vodi“! Redom! Sve! Bez pardona!.... A možda i do mene stigne?!.... Ma ko ga jebe.... Ako pohvata sve ove i još mnoge, mnoge druge.... pa nek onda snimaju i mene u boksericama okruženog onim pandurskim fantomima u crnom. Moje su bar teget (bokserice). Izvlače me u struku.... da ispadnem lepo na snimku. Zbog dece!




1 коментар:

  1. "Jedino.... ne znamo gde je završila ta milijarda i po...."
    Ko mnogo zna brzo ostari! Ovo je vladin doprinos podmlađivanju nacije.

    ОдговориИзбриши