Странице

_____________________UMIŠLjENA RAZMIŠLjANjA JEDNOG ZAMIŠLjENOG NAMĆORA___________________

недеља, 20. септембар 2015.

Migranti iza moje kuće


            Gledam nešto ovih dana TV... pa ... eto... i ja ponekad bacim oko na tu spravu... i pokušavam da sumiram ovo žešće sranje oko ovih jadnih... izbeglica, migranata, imigranata... jebem li ga... raznim ih imenima nazivaju a niko da kaže da su to jadni beskućnici za koje su potonule sve nade da će život više ikada biti lep. Gledam, i jasno mi je da su drugovi Rotšildi i njihov sinak iliti sinovac, nazvali svoje puline u Pešti, Beču, Ljubljani i Zagrebu i izdali naredbu koju je i Hitler često izdavo svojim generalima na istočnom frontu.... „Nema povlačenja... ni korak“. I sad... oni moraju da brane nešto što je teško odbraniti ali.... mora se braniti. A sve to zbog sranja koje su gore pomenuti dirigenti napravili praveći „afričko proleće“, ustanak u Siriji i još gomilu sranja po Africi i Aziji. Doduše, ni ja ne verujem da su oni mislili da će stotinak miliona ljudi krenuti kod njih na kaficu a posle, kada razgledaju znamenitosti Londona, tražiti konačište za sledećih 400 do 500 godina na njihovom lepom engleskom ostrvcetu. Verovatno po kućama raznih lordova, vojvoda i grofova jer kod njih bi se lako ustanovio višak stambenog prostora. I... eto... sad samo tu gde smo. A nismo nigde. Ni ti jadnici, a ni mi sa njima. Ovi EU janjičari su dobili zajeban zadatak.... da stoku zaustave na kapiji carstva koje i bez njihovog prisustva puca po svim šavovima i to je svima jasno. Sem možda... Vuku Draškoviću... za njega su EU i Amerika jači i demokratskiji nego što su ikad bili. Jadni oni ako ih jedino ta pijandura i ljigavac brani... Slučajno sam gledao njegovo izlaganje na njegovoj omiljenoj TV.... „Pink 3“. Ne zna se ko je bio ljigaviji.... voditelj ili on kao jedini gost u emisiji.
 

            E sada.... dobro će biti ako janjičari ne izdrže pritisak i puste kapiju pa neka ulazi ko hoće, jer... zašto bi oni podmetali svoje meke guzice pred arapske ukrućene kite? Ali... šta ako izdrže... ne posustanu.... i izvrše naređenje koje im je dato i istraju u odbrani raspadajućeg carstva?! Ovim jadnim ljudima Srbija sigurno nije cilj jer nije ni nama.... i mi bi odavde otišli u tri pičke materine, samo da stvarno znamo gde i kako. Ali... ako migranti posle nekoliko meseci opsade shvate da zidine ne padaju i da ih ne mogu preskočiti... možda malo sednu.... počešu se po glavi i.... shvate da Novi Sad nije ni London, ni Malme, ni Kopenhagen, ni Berlin, ali da je svakako bolji, mirniji i lepši za život od današnjeg Damaska, Tripolija, Kaira, Lagosa ili Islamabada. Što je svakako tačno. Ovaj obor za stoku u kome mi živimo je daleko sređeniji od njihovog iako to do skoro nije bilo baš tako.... Ali, kao što sam rekao, nakon ozbiljnog puškaranja u cilju konačnog uvođenja demokratskih režima u njihovim zemAljama (što bi rekao Drug Tito) popucali su svi stubovi, sve rampe su pale, svi kerovi čuvari pobegli i oni su ostali negde gde život vredi 2 dolara.... ili nešto manje. I, iz njihove perspektive gledano, i ja bih pre ostao na ovoj livadi iza moje kuće nego se vraćao u čeljusti pobesnelih čopora divljih pasa koji su jedini zakon tamo gde je nekada bila njihova otadžbina. Može i domovina... ne pravim pitanje.


            U tom cilju, išao sam juče iza ograde svog dvorišta da ošacujem situVaciju. Pa.... uz malo doterivanja i postavljanja ozbiljnih šatora, hemijskih WC-a i par desetina cisterni s pijaćom vodom, na taj prostor bi se moglo smestiti.... između 25 i 30 hiljada ljudi. Možda ne baš komotno, i verovatno sa po 3 - 4 kreveta u visinu, ali.... jebiga.... kao što sam rekao.... i to je bolje od povratka u pičku materinu.... u bukvalnom smislu te reči. Doduše, kada se tu, iza moje kuće, nadviju oblaci pred oluju.... izgleda strašnije nego u nekom posranom američkom filmu prepunom kompjuterskih efekata.... a sneg i mećavu neću ni da spominjem.... veje i pada baš zavrat i ubija te u pojam, ali... tako je kako je. Novo groblje je blizu tako da u slučaju posustajanja.... a da.... zaboravio sam da tamo ima manje mesta nego na grobljima po Japanu i da su im cene „placeva“ veće nego na Per Lašezu.... tik do Balzaka. Sve u svemu.... tu iza možda nije idealno ali, kao što sam rekao, ne idu u Lajpcig, Mančester ili Amsterdam... nego ostaju na livadi iza moje kuće. I ako pronađemo još dvadesetak takvih lokacija u Novom Sadu, a mogli bi, samo u Novom Sadu bi ostalo.... pa .... 600 - 700 hiljada ljudi. U Beogradu, s banatske strane, može da se nakrca više od 2 miliona.... skromni su to ljudi.... ne traže oni puno. A mogu da zamislim koliko bi Palma svojim manevarskim sposobnostima smestio u dolini Velike Morave... par miliona.... sigurno. A i kada malo bolje razmisliš.... tolika Vojvodina.... skoro k'o Holandija po površini.... Naprimala je tolike ljude... što ne bi i par miliona Arapa. Dobro je rekao jedan drugar svom drugaru pre neki dan.... „Fin svet ovi Sirijci.... da su bar došli pre '91. i vas.... Bosanaca“. E... neki su došli 1920. neki '48. neki 50-tih i 60-tih, kao moji roditelji, neki 90-tih, a.... neki će izgleda doći sada. Al' ne iz Bosne. Svejedno.... mi sigurno nećemo odlučivati o tome.
  


Нема коментара:

Постави коментар